^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 28 May 2012

Kurang sebulan lagi ..


Assalamualaikum...

Okay, less than a month now... dulu tak delah rasa nervous macam ni... macam tak percaya pun ada... semoga semua elok2 belaka.. tak mau jadi macam dulu...hanya tinggal janji kosong ... saya harap semua lancar..

Tapi, dalam dah semakin dekat tarikhnya... saya diuji dengan pelbagai cabaran...saya diamkan je..tp bakal saya tu lah yang saya bebel...sorry ye..hehe..xpe2..ni sume dugaan... dia nk kata apa pun...katalah... saya tahu...hujung bulan 6 selesai..dan insyaAllah hujung tahun jadi lah hendaknya... semua tu masih dalam perancangan kasar..

Okay, baju semua dah siap..cuma barang2 hantaran belum packing lagi..xpe2...mggu depan last kelas..nnt saya tolong2 lah ibu saya..yay..:)

Masih ada lagi yang tertanya2 mana wajah bakal tunang tu... sabo je lah...nnt2 saya upload gambar...wat masa ni belum lagi kot..sebab tunang...kalau semua ok..saya akn upload insyaAllah...

Takat ni jelah kot.. :)..nak siapkan report yang teramat banyak :)

No comments: