^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 22 January 2011

Kisah tentang dia..kerana aku ingin ;0

Salam semua...

Today aku nak cakap tentang sayang...perception aku mengenai cinta.. mengenai insan yang aku sayang..

Nama dia. *** ...dia baik dan sangat rendah diri.. dia bukan sahaja insan yang aku sayang, malah kawan baik aku.. susah senang kami kongsi sama.. aku selesa bila dengan dia..



Dia sentiasa bagi aku inspirasi...idea dia...kata2 perangsang dia menjadikan aku lebih bersemangat untuk lakukan apa sahaja.. ye, saya sayang dia..

hidup ni banyak naik turun..aku akui...dalam apa sahaja pasti ada perselisihan faham.. aku juga...still, aku tak pernah dengar dia marah aku.. kalau dia marah pun..dia lebih suka mendiamkan diri..

Dia juga sangat menghormati orang tua.. itu yang buat aku lagi yakin yang dia baik.. budak2? ye..dia juga suka budak2..alhamdulillah...



Perkenalan kami memang singkat...sungguhpun begitu cukup bermakna bagi aku..dia banyak ubah aku..ubah aku jadi wanita yang lebih baik..bukan untuk masa sekarang tetapi akan datang:)

Jodoh pertemuan ajal maut semua di tangan tuhan..sayang macam mana pun aku terhadap dia..aku harus akur dan redha dengan segala ketentuan Yang Maha Esa..


Setakat ini sahaja:)

Toodles!

No comments: