^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 22 March 2009

Ermmmm....Kenapa ada rasa begini?


Assalamualaikum....


Kenapa aku rasa macam ni? Rasa rindu sangat pada si dia.... Memang..aku sayang dia..tetapi..kenapa ini yang berlaku? Jap! Perasaan aku lain pula...kenapa perasaan aku ini berubah-ubah? Kenapa kita sering kena macam ni? Korang pernah kena macam nI? Mesti pernah kan...


Okay..berbalik pada tajuk utama..aku sebenarnya..rindu JPK...Bukan..nama pakwe aku apis la...JPK...Jawatankuasa Pelajar Kamsis...Sebenarnya merupakan satu organisasi kat poli aku...Yeeee..Aku tahu, kamo semua akan cakap..


"Alahai..not a big deal la..usah dipikirkan..."


or..


"Apahal lah dok PK benda camtuh...Study beb!"


or


"Aku maleh nak amek port"


Heehhehe...Memang itu lah antara respon yang aku terima...Tapi..mereka semua tidak faham..semangat yang wujud bila aku join JPK...SOMETHING...EXTRAORDINARY...Well...itu yang aku rasa...Nak tahu cerita aku?


JOM!


Alkisah....JPK(EPI 1)


Dulu, masa mula2 saya masuk poli...takde apa2 pun...cerita saya bermula...A.pojie, selaku salah seorang ahli jawatankuasa pelajar kamsis dari PSIS mempelawa sesiapa yang berminat untuk menjadi exco kamsis, oleh kerana saya sudah la teramat minat perihal macam ni..saya pun join...time tu saya dengan kawan saya..dya...ramai sangat yang berminat...hari demi hari..bulan demi bulan....

Tiada aktiviti pun? Mana program yang dijanjikan..saya tak kisah..sebab, walaupun sem 1 ...banyak kerja...one day..

Pengerusi JPK masa saya sem satu...mengadakan satu perjumpaan ahli baru Kamsis...saya tidak ketinggalan untuk menyertai perjumpaan tersebut...kami disuruh buat paperwork..dah la tak taw pape!...Kebetulan, saya bru habis kursus wat paperwork yg dianjurkan oleh PRS..mana yang dan..kami buat la sekumpulan....pastu senyap balik...2 bulan berlalu...satu perjumpaan diadakan sekali lagi...tapiii....time ni..kami tak tahu pula,..perjumpaan untuk pemilihan ahli...nasib baik saya datang taw!..

Time tu, saya dan 19(kot) kawan JPK saya berjumpa semula dengan A.pojie....huuu...memang garang wajah dia..kami time tu..sebaik2 wajah..hahahha...

Pengerusi JPK menyerahkan kuasa kepada Saudara Suhada....di situ...bermulalah al kisah yang telah mengubah hidup saya.... Saudara Suhada memandang kami....


"Ini je ahli? Tak silap aku..Masa pengambilan awal korang MSK, 100 lebih kot?"


Kami tersengeh2 dan diam je...time tu...Ahli baru, Adli je lelaki...huhu...meh..saya senaraikan ahli JPK ketika itu..


-PuTrI

-sYiRa

-WaNi

-AzIe

-ZiErA

-IjAn

-AiN


-eCaH

-AdLi

-DyA

-AzReEn

-BeLlA

-MeK

-AnIs

-FaThIaH


Ni je kot..huhu..Kalau saya tertinggal..minta maap!...So, berbalik kepada cerita..Macam biasa...A.pojie..tanya soklan pemes..


"Antara test, assignment, dan meeting? Mana diutamakan.."


Jawapan saya? Rahsia...adalh...masing2 bagi la jawapan masing then....Pastu.....


Bersambung....




Toodles!

1 comment:

muhamad nur adli said...

nie next ep mane??
adoi..menanti nie tau x...