^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 7 August 2012

Bahagia di bulan yang mulia :)


Assalamualaikum.. baru sebulan lebih kami bertunang..alhamdulillah..happy:).. biar lah jarak yang memisahkan kita.. saya pasti Allah sedang melakukan yang terbaik untuk hubungan kita agar sentiasa diredhai Nya.. Khairul Anuar.. sy sayang awak sgt.. u r such a sweet person.. semenjak menjadi tunangan orang ni.. rezeki masuk xsudah..bersyukur atas rahmatMu..mungkin rezeki nak mendirikan masjid kelak? insyaAllah.. ada rezeki , maka langsunglah pernikahan kami..

Saya tak sangka, dia menjadi tunang saya.. sebab.. kalau ikutkan, saya xpernah kenal dia sebelum ni.. mksd sy, sy bru kenal dia, pastu tbe2 bincang pasal tunang dah.. apa pun.. sy happy lah dgn awk ni :)



cakap pasal rezeki, usaha sy dlu akhirnya memperoleh keuntungan yg cukup menyenangkan.. happy nyaa... apa pun, usaha tidak akan dihentikan selagi tidak mencapai target..

Soal target pulak..gtu.. hehe.. saya dalam proses menguruskan badan.. ini serius!..ye...bukan untuk nmpak cun ke ape.. untuk kesihatan saya... di beri amaran bahawa saya ni berpotensi 'mewarisi' sakit ayah ..jadi..kena lah berhati2...lagi2 dah bertunang ni...kena jaga jugak...darah manis la katakan



perihal belajar..alhamdulillah..pointer pun makin naik... sy bersyukur sgt.. mungkin kini pembelajaran sy sebagai pelajar ijazah merupakan langkah permulaan hidup yg baru.. sy dh berjanji untuk buat sungguh2..sebab masa dilploma..sy telah sia2 kan peluang sy untuk jd yg terbaik..


Apa pun...have a great ramadhan u guys :)

2 comments:

erna said...

puteri :) happy tengok puteri happy.berbahagialah selamanya.amin

Salina Hj Ismail said...

terima kasih kak erna syg:)... semoga kak erna juga berjaya bisnes kak erna n jadi isteri serta ibu terbaik utk keluarga akk:)..love u