^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 May 2011

Restoran hidangkan manusia !

Assalamualaikum and salam satu Malaysia..
Salah satu restoran di Jepun bagi pelanggan makan MANUSIA! Ye! Anda tidak salah baca dan tidak perlukan cermin mata..kerana mereka memang makan manusia.....
}
]
}
]
manusia yang edible..maksud aku..bentuk macam badan manusia..tapi sebenarnya makanan..makanan apa? itu aku tidak pasti..tapi kalau anda semua tengok ni selera ke bai?! Di mana ini? Di Jepun...Aku tak nak taip pepanjang..anda just tengok pic and simpulkan sendiri..llalalalla
036 Japanese Banquet of Cannibalism picture
Di restoran ini juga..orang yang makan kat restoran ni boleh operate ...dalam erti kata lain potong badan tersebut dan makan isi2 nya.. Yang aku lagi geli...bila potong 'badan ' tu...darah keluar macam kena potong badan yang betul! E.U habis!!
Bila da ptong , dalam tu adalah jantung, usus bagai..tapi boleh makan lah..still..selera ke?? It’s like a banquet of Cannibalism!
036A Japanese Banquet of Cannibalism picture
036B Japanese Banquet of Cannibalism picture
Setakat ini sahaja post saya yaaaa...Hahahaha

P/S: restoran ini juga menyediakan sebotol air arak supaya pelanggan tak menyesal makan kat restoran tersebut ...mabuk2..haha

Kbai!

No comments: