^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 17 February 2011

Hectic week minggu hectic

Assalam sume...

First of all...I am terribly sorry...it was definitely a busy week for me...I mean talk about BUSY ya'll!

Anyways...I miss u guyss...*awwwww...group hug girls only* ops*... Well I started work..yeah..work...

What u might ask??

Well...as not many of u know ..I am a teacher now...yeah... Not a school teacher *sbb aku tw aku msti kne pjak head* well....u get the point...

Somehow..aku masih pk...cmno aku nak manage keje n blaja?? Well...*sbnrnya msh pk* ermmm....insyaAllah okay kot...matlamat aku..aku xnak kecewakan hrpn parents dorang...waaa....aunty2 uncle2...ur children sume baik2..and cute...utk spm..xmo puji..haha

Okay2...also...lately ni juga...aku jadi suri rumah sepenuh masa...tp aku ni suri rumah lain..as I'm husband-less...haha...full time..siap wat kuih n roti*roti xjd so buang* ...still...aku wt kuih bingka,aku masak full meal even breakfast utk kakak ku yg kne keje pg buta..tu je lah kot... Atas tu hah gmbr..​​‎​ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ

Toodles :)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: