^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 12 August 2010

Sedih

Aku...da banyak kali bercinta...mmg banyak...haha...still aku xjumpa my prince charming...hafiz..satu2 nya bf aku yg aku kenal sbb dia kawan baik aku masa skolah...

yang lain sume aku kenal salah number la, chatting etc... sumenya penipu..entahlah..betul ckp sepupu aku...get a REAL boyfriend...yup...aku nak macam tu...watpe waste my time..thinking about him...yg smpai gf dia dok tanya aku mcm2..bodohnya aku...da banyak kali benda macam ni jadi...aku lak..sentiasa bagi alasan untuk diri aku...

BODOH

penat aku...dia dok tanya macam2..siap baca email...ermm...entahlah...aku yang ganggu hubungan dorang...now aku dgn dia da break...aku malas...all men are the same...mgkin kecuali apis...apis baik..n dats y aku xsggup nak lukakan dia...bukan aku xnak bercinta dgn dia...dia kawan baik aku dari skolah...aku xnak kerana benda2 macam ni..menjejaskan hubungan aku dgn apis ..juga bersama2 kawan kawan aku yang lain..kalau ada jodoh antara aku dan apis..adalah...

aku dapat ym dari sang gadis yg dari dlu mengakui ada hbgn dgn 'dia'..aku marah pada dia,,dia kata dia dan gadis tu xde apa2..aku percaya...then bila gadis ni kata dia tgk email sume..siap tahu aku bg gmbr kat 'dia'...hmm...pandai2lah fikir...mcm ****..

k...aku bnyk kje..thnks sbb sudi bce...

salam..

No comments: