^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 7 October 2009

Can I like....CRY???

Aku pandang sekeliling...semuanya rasa macam da berubah....entahlah....aku mengeluh..ye aku mengeluh sebab aku xsuka dengan apa yang sedang berlaku sekarang ni...aku ada ego..dia ada ego..dia ada ego..kamu ada ego..awak ada ego..kau ada ego..semua ada ego...20 tahun aku hidup di muka bumi ini....

lebih kurang 17 tahun aku hidup dalam berkawan....

15 tahun melalui hidup sebenar...dan

10 tahun dalam persahabatan...macam-macam yang da aku lalui...tapi...ujian kali ni betul2 membuat aku terasa putus asa...tapi, nasihat dari seorang sahabat telah membantu aku untuk buang perasaan dendam, marah jauh2...entahlah..kadang2 aku rasa asyik aku aje yang jaga hati orang..aku biar je org pijak aku..aku biar aje orang b****kan aku...sedih..memang sdih..sebab dari skolah benda macam ni jadi....penat sgt..penat sangat!!!


Berikut adalah luahan hati aku tanpa berfikir...(geram sgt!)

Nak tegur aku bila perlu, nak senyum kat aku bila ada mood, nak berkawan dengan aku bila ada masalah...macam tu ke konsep kawan??

Hidup2...aku dengan masalah aku....course aku yg cam gila....assignment belambak....kelas memanjang(ganti lagi)...tests and quizes like a heavy rain!...PENAT SANGAT TAHU X??!!...

Kalu rasa xnak mcm dulu, xpe aku xkisah...tapi jgn uji aku mcm ni..aku ni manusia biasa mcm ko gak...bila marah xnak tegur aku...bila happy2 suka2 je...bebaik tetiba...pelik aku sebenarnya...dan aku dah xtahan...kalau kau nak macam tu...aku boleh jadi mcam tu...ko xckp dengan aku..xkisah...aku ley jdi bisu dpn ko kalau nak...itu yg ko suka kan?..aku diam je ah...sebab aku da penat (da bape kali ulang?)huhu...

Gilak la...ni memang luahan xpuas haty ni...setiap malam aku nanges pikirkan ttg keadaan..tapi bila difikirkan balik..aku confirm ko xpenah pk pasal aku pun...ko ilek je..sedangkan aku yg sedaya upaya xnak keadaan makin tegang...U STARTED IT FIRST...AND I SHALL FOLLOW UR "STORY"...U WANTED THIS WAY...I MADE IT THAT WAY K....

Toodles!

1 comment:

Nurul said...

napa ni put??? put wat tak tau ajela dik. org cmni bkn kwn ni. amik kesempatan adala (mcm bagus je). apala punya org. siapa ni? akak kenal ke?