^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 3 September 2009

Mana sahabat aku...


Aku ke kelas...aku berjalan...sorang2...aku teringat suatu ketika dahulu...semua nya best je..amat seronok...tapi sekarang...aku rasa macam lain...lain sangat..ye...aku sering dengar..


"Jangan terlalu ikut emosi..."


Memang aku cuba...tapi..mungkin anda, anda dan anda xrasa macam yang aku rasa...sedih sgt...memang aku tahu dan ambil semua yang berlaku dari segi yang positif..tapi, aku adalah aku..dan xmampu jadi yang lain...


Aku masuk dalam kelas...aku senyum...kerana kita mesti gembira bila timba ilmu..kita kena minat..dan aku sedaya upaya utk belajar..aku betul2 inginkan perubahan dalam hidup aku..cuma kadang2 aku rasa aku da xde sokongan yang aku ada dulu...lama sangat xbertegur..aku sedih sgt sebab sampai sekarang aku masih belum bertegur...aku seperti hilang kata2 semangat utk aku...


Kawan2 aku semua bergelak tawa bersama..tapi, kenapa aku xboleh bersama mereka di saat itu? Kenapa aku bukan lagi bersama mereka? Aku tanya...bukannya aku xde jawapan..cuma aku tersentap dengan apa yang telah berlaku...aku akui kesalahan aku...dan aku minta maaf sgt...


Disini, aku amat berharap keadaan mampu kembali sepertia sedia kala...aku rindu untuk tidak jauh dari kau...


Malam ni, aku nampak...still macam dulu...biarlah...tadi ada perjumpaan kat P.I...perihal program bubur lambuk serta forum dan juga ceramah(keesokannya)...Aku harap semua berjalan dengan lancar dengan izin Allah swt...


Insyaallah..bila kita buat sesuatu dengan keikhlasan hati...pasti segalanya akan lancar...


Terima kasih sebab sudi meluangkan masa membaca blog saya...


Toodles!

1 comment:

Nurul said...

Assalamu'Alaikum.

Kenapa ni... :) Meh citer meh. Gossip2. Hehe...