^_^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 29 August 2009

Tale as old as time...



Sape entah candid



I was just lying on my bed with the music playing in my ears...suddenly...track number 4...a song titled dreaming of u...by the late Selena....romantic...sad song...it reminded me of so many things that happened in my life..

Aku suka sgt lagu tu..cam best sesangat...if u guys wish to listen to it too....sambil aku update blog aku..aku chat dgn abg hermas...hehehe..aku minta abg hermas send pic time dia konvo dlu...miss sume abg2 n kakak2 aku...walaupun da lama..aku ttp share dg korang...mereka la senior jpk aku..hehehe...




Aku n abg hermas...setelah lama mengenali dia..bru ak dapat bergambo dgn dia berdua je...hehehehe..org glamour la katakan....



Senior-senior ku sayang....sentiasa diingati..dorang byk aja aku...



...JPK....

Toodles!

No comments: